چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مراسم عزاداری سید وسالار شهیدان

حوزه/ به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان البرز مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و اساتید و طلاب، در مدرسه علمیه امام صادق(ع) کرج با رعایت آیین نامه های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزای حوزه مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه و بالغ بر ۲۰۰ خانواده از اساتید و طلاب البرز با رعایت آیین نامه های بهداشتی به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان البرز در مدرسه علمیه امام صادق(ع) کرج برگزار شد.

این مراسم از اذان مغرب با اقامه نماز مغرب و عشاء شروع و سپس با استماع زیارت عاشورا، و تلاوت قرآن کریم و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میلانی نژاد و در انتها با مداحی حجت الاسلام مجتبی گنجی به اتمام رسید.

حجت الاسلام مسعود انصاری در این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  اظهارکرد: در  برگزاری این مراسم آیین نامه های بهداشتی رعایت شده و با هماهنگی هلال احمر کرج یک دستگاه آمبولانس در ورودی مراسم تعبیه شده، و برنامه ریزی شده که همه افراد با دستگاه های تب سنج مورد بررسی قرار گیرند و با محلول های ضد عفونی دست های خود را ضدعفونی کنند و همچنین به افرادی که ماسک نزده باشند ماسک داده شود.

وی افزود: با توجه به اینکه طلاب و اساتید به صورت خانوادگی در این مراسم‌ شرکت کردند، جهت رفاه حال خانواده‌ها و بهره برداری حداکثری از این مراسم و آشنایی بیشتر کودکان با سیره امام حسین(ع)، اتاق بازی و مهدکودک راه‌اندازی شده است.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میلانی نژاد استاد حوزه، پیرامون مشاوره خانواده و تربیت فرزندان و تعامل با آنان سخنانی را بیان و همسران و فرزندان طلاب را به تحمل سختی‌های دوران طلبگی و بهره‌مندی از اجر معنوی آن توصیه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha