پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه البرز

حوزه / مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: با وجود تلاطم موجود در منطقه، مرزهای ایران اسلامی مرزهای قدرت و اقتدار است و هیچ کس جرأت تعدی به این مرزها را ندارد که باید این امر را نتیجه تدبیر و درایت مقام معظم رهبری دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از البرز، حجت الاسلام مسعود انصاری، عصر امروز در جمع  مسئولین نهادهای فرهنگی استان البرز، گفت: باید شکرگزار و قدردان نعمت های بیکرانی که پس از انقلاب اسلامی مهیا شده است، باشیم و در راه حفظ آنها تلاش کنیم. 

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه البرز خاطرنشان کرد: پس از گذشت بیش از چهار دهه از تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت های ولی فقیه در بالاترین اقتدار قرار داریم.  این اقتدار نتیجه فداکاری های رزمندگانی است که در دوران دفاع مقدس با جانفشانی و جانبازی از جان خود گذشتند

 حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: خیلی از کشورها انقلاب کردند، اما نتوانستند انقلاب خود را حفظ کنند، ولی چون ما از نعمت ولایت برخوردار بودیم، سربلند و موفق شدیم.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز تصریح کرد: با وجود تلاطم موجود در منطقه، مرزهای ایران اسلامی مرزهای قدرت و اقتدار است و هیچ کس جرأت تعدی به این مرزها را ندارد که باید این امر را نتیجه تدبیر و درایت مقام معظم رهبری دانست.

وی اظهارکرد: شهدا رفتند و رستگار شدند و امروز وظیفه ماست از مجاهدت‌ها و اندیشه‌های آنان حراست کنیم.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: جمهوری اسلامی ایران از نعمت های زیادی برخوردار است که یکی از این نعمت ها، نعمت ولایت است که باید همیشه قدردان و شکرگزار آن باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha