جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آـیت الله مصباح یزدی

حوزه / مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز تصریح کرد: در طول حیات پربرکت خود همیشه پیشگام در همه عرصه های انقلاب اسلامی و همواره منشاء خدمات صادقانه و فراوان به نظام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از البرز، حجت الاسلام مسعود انصاری، مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز، با تسلیت ارتحال عالم ربانی و فیلسوف انقلابی مرحوم آیت الله مصباح یزدی، آورده است: ارتحال عالم مجاهد، مبارز و انقلابی مرحوم آیت‌الله شیخ محمد مصباح یزدی که عمر پر برکت خود را در راه خدمت به اسلام، آرمان‌های امام راحل (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری کرد و از یاران صدیق امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود، موجب تأسف و تأثر گردید.

این عالم بزرگوار در طول حیات پربرکت خود  همیشه پیشگام در همه عرصه های انقلاب اسلامی و همواره منشاء خدمات صادقانه و فراوان به نظام بود.

درگذشت این عالم جلیل‌القد و مبارز خستگی ناپذیر و فیلسوف انقلابی را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم «عج»، مقام معظم رهبری «دام ظله» و خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، ضمن آرزوی علو درجات برای آن مرحوم برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha