جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ آیت الله مصباح همانند شهید آیت الله مطهری در دفاع از مبانی اسلام تلاش فراوان نمود و در نگرش اسلامی به علوم انسانی تلاش بی وقفه ای داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جامعه روحانیت کرمان در پیامی، درگذشت عالم ربانی، آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت که متن پیام بدین شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم  ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شئ

    در ایام عزای صدیقه طاهره سلام الله علیها و در سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عالم تشیع به سوگ عالمی بصیرو مجاهدی نستوه واستادی ارزشمند. علامه بزرگوارحضرت آیت الله مصباح یزدی طاب ثراه نشست.

شخصیتی که در دوران ستم شاهی در کنارامام راحل عظیم الشان به دنبال تربیت نیروهای مجاهد بود و در جبهه فرهنگی با جنود شیطان می جنگید. او همانند شهید آیت الله مطهری در دفاع از مبانی اسلام تلاش فراوان نمود و در نگرش اسلامی به علوم انسانی  تلاش بی وقفه ای داشت.

مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در قم که زیر نظر ان بزرگوار بود محل پرورش طلاب و فضلا در رشته های مختلف بوده و خواهد بود  یادگار گرانسنگ ایشان باقی خواهد ماند.

ایشان عمر خود را در پاکی و تقوا گذراند و سالها طلاب و دانشجویان از درس های اخلاق ایشان در حسینیه امام خمینی ره  در قم بهره‌مند می شدند.

جامعه روحانیت کرمان این مصیبت عظمی را به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب برحقش مقام معظم رهبری و بیت شریف آن بزرگوار و شاگردان ایشان و امت شهید پرور تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات مسئلت می نماید.

جامعه روحانیت  کرمان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha