جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویری از دیدار طلاب خوزستانی با مرحوم آیت الله مصباح یزدی

حوزه/  حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی گفت: سال‌ها مجاهدت علمی و عملی و همراهی و تبعیت مستمر و بی‌چون‌وچرا از امامین انقلاب و حمایت جانانه و عالمانه از مبانی "اسلام اصیل" و "ولایت‌فقیه"  و روشنگری مداوم و مقابله عمیق علمی با جریان "نفاق جدید" همواره "چراغ راه" حوزه‌های علمیه و جوانان انقلابی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان، در رابطه با ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی، اظهارداشت: رحلت جان‌گداز عالم ربانی و فقیه و  فیلسوف مجاهد و عمار رهبری حضرت آیت‌الله مصباح یزدی را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای و عموم امت حزب‌الله تسلیت عرض می‌نمایم.

وی با اشاره به برخی ویژگی های آیت‌الله مصباح یزدی، گفت: سال‌ها مجاهدت علمی و عملی قبل و بعد از پیروزی انقلاب و همراهی و تبعیت مستمر و بی‌چون‌وچرا از امامین انقلاب و حمایت جانانه و عالمانه از مبانی "اسلام اصیل" و "ولایت‌فقیه"  و روشنگری مداوم و مقابله عمیق علمی با جریان "نفاق جدید" و حمایت "عاشقانه" و بی‌ملاحظه از امام خامنه‌ای همواره "چراغ راه" همه دوستداران خط "اسلام ناب محمدی(ص)" و انقلاب اسلامی به‌ویژه حوزه‌های علمیه و علمای انقلابی و طلاب جوان خواهد بود... إن‌شاءالله

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha