پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه / مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: نهم دی ۸۸ پیام ولایت مداری ملت ایران به جهانیان مخابره شد و مردم با حضور پرشکوه در راهپیمایی عظیم نشان دادند توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی حرکت آنها را متوقف نمی کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام مسعود انصاری، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز، در بیانیه ای با گرامیداشت حماسه نهم دی و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، آورده است: حرکت خودجوش ملت در این روز فریادی رعد آسا بر سر دشمنان این مرز و بوم و مزدوران داخلی آنها وارد کرد که چون عذاب الهی «فَأَصْبَحُوا فِی دِیَارِهِمْ جَاثِمِینَ» شدند.
 

این روز، روز غلبه جنود خداوند بر لشکر شیاطین است. لشکر عاصی شیاطین با اهانت و حرمت شکنی‌های متعدد به اعتقادات و باورهای دینی بویژه به دستگاه عزاداری سرور آزادگان عالم حضرت أباعبدالله الحسین (ع) باعث زبانه کشیدن خشم ملت ایران شدند و خودشان در آتش این خشم مقدس سوختند.
 

در این روز بزرگ ملت با حمایت قاطع و دلاورانه از نظام اسلامی و رهبری آن از تکرار حوادث حماسه ماندگار وفراموش نشدنی نهم دی روزی که به مانند تمام سالهای انقلاب، مردم دشمنان انقلاب را از خود مأیوس کرد و آنها را در رسیدن به اهداف پلید خویش ناکام گذارد.
 

درود خدا بر ملت قهرمان ایران و سلام بر شهیدان؛ اسوه های ایثار و شهامت، خداوند همگی ما را با مسئولیت و تکلیف خویش آشنا کند و دولتمردانمان را قدردان این ملت سرافراز و بزرگوار قرار دهد.

نهم دی ماه سال ۸۸ به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ایران پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان مخابره کرد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی عظیم نشان داد که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای کند و یا متوقف نماید.

همچنین باید در اینجا یاد وخاطره سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت را گرامی داشته وبه روح پاک همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس ومدافعین حرم درود وسلام بفرستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha