جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 938497
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
امام جمعه استان البرز

 حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با حضور در منزل چند زوج جوان طلبه، ضمن تبریک این پیوند آسمانی، با آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از البرز، حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی، با همراهی مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز، با حضور در منازل سه زوج جوان طلبه که به تازگی زندگی خود را آغاز کرده اند، به آنها تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در استان البرز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و شهدای مقاومت وهمچنین ارتحال عالم ربانی مرحوم آیت الله مصباح یزدی، به نقش مهم خانواده در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: خانواده مهمترین نقش را در تربیت فرزندان بر عهده دارد، چرا که مهمترین واحد اجتماعی است که در تربیت و شکل گیری نظام رفتاری فرزندان موثر است.

وی ادامه داد: خانواده در تربیت اخلاقی و دینی فرزندان جایگاه بالایی دارد و تحقیقات نیز نشان داده که تربیت دینی نقش اساسی در سلامت روان و سازگاری اجتماعی دارد.

حجت الاسلام مسعود انصاری، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز هم ضمن تبریک به زوج های جوان طلبه، بیان کرد: دین اسلام کامل ترین دین است و در تربیت فرزندان، خانواده نقش اول را دارد.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز بیان کرد:  اگر پدر و مادر اهل عبادت، معنویت و خوردن لقمه حلال باشند، فرزند آنها نیز زمینه های خوبی برای تربیت پذیری دینی خواهد داشت، ولی اگر والدین اهل رعایت دستورات دینی نباشند نمی توانند فرزندی صالح و درستکار تربیت کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha