جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دادستان

حوزه/ امام جمعه کرج بر پیگیری قاطع و جلوگیری از تضییع حقوق عامه تأکید کرد و خواستار مبارزه جدی با فساد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب کرج با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در البرز، با حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه کرج در این جلسه ضمن تشکر و تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضایی استان، بر پیگیری قاطع و جلوگیری از تضییع حقوق عامه تأکید کرد و مبارزه جدی با فساد را خواستار شد.

وی در ادامه با تأکید بر رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی، در رابطه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز گفت: در بحث ساخت‌وسازهای غیرمجاز همه را به یک چشم ببینید و بدون هیچ تبعیض و چشم‌پوشی مطابق قانون عمل کنید.

 در ابتدای این جلسه، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در سخنانی بابیان اینکه هرگز از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و قاطعانه عمل می‌کنیم، بیان داشت: ترک فعل مسئولیت قانونی را جهت حقوق عامه تذکر داده‌ایم.

وی بابیان اینکه در خصوص آسیب‌های اجتماعی، کودکان کار، متکدیان و ساخت‌وسازهای غیرقانونی در بخش شهر را از شهرداری خواسته‌ایم، عنوان کرد: در برخورد با متخلفین هم سعی کرده‌ایم کار مردم متوقف نشود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز بابیان اینکه در برخورد با مجرمان با انذار و بازدارندگی عمل کرده‌ایم، اظهار کرد: برخی از طرح‌های تفضیلی احتیاج به بازنگری و تصحیح دارد.

مددی در ادامه ضمن اظهار تأسف از اینکه بعضی از دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند، گفت: برخی دستگاه‌ها با بی‌توجهی به وظایف خود، برای دستگاه قضایی بار اضافه درست می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در خاتمه با اشاره به عزم جدی دستگاه قضایی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، خاطرنشان ساخت: دستگاه قضایی هزینه‌های مبارزه با مفاسد را پذیرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha