سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دیدار با خانواده شهید

 حوزه / نماینده ولی فقیه در استان البرز، به همراه مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان با خانواده شهید محمد حسن راست روش دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی، عصر امروز در دیدار با خانواد شهید محمد حسن راست روش، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا به تبعیت از اهل بیت (ع) خط مبارزه با ظلم را دنبال کردند و این نشان عزت و سربلندی برای ایران اسلامی است.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد:  همه‌ی ما قدردان شهدا و والدین شهیدان هستیم، زیرا آنها با روحیه‌ی ایثارگری موجب پیروزی ایران در مقابل دشمنان شدند.

وی تصریح کرد: پیام شهدا به ما این است که باید در راه دفاع از ارزشها و ولایت فقیه سر از پای نشناخت. شهدا راه سعادت و جاودانه شدن را به همگان نشان دادند تا در این مسیر حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه داد: شهدا جانشان را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و خاک مقدس کشور فدا کردند.

امام جمعه کرج عنوان کرد: صبر و مقاومت خانواده شهدا ضامن اقتدار و عزت میهن در مقابل دشمنان است و باید روحیه فداکاری و ایمان روزبه‌روز در جامعه و بین نسل جوان تقویت شود.

حجت الاسلام مسعود انصاری، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز هم در این دیدار بیان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس سختی‌های بسیاری را تحمل کردند و رشادت و فداکاری بالایی از خود نشان دادند.

وی اظهارکرد:  انقلاب و آزادی ما دستاورد خون شهدا و فداکاری خانواده های آنان و بخصوص والدین شهداست که حق بزرگی به گردن همه ملت ایران دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha