چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نقاشی

حوزه/هر چند سال‌های سال است که فرهنگ در بودجه و اعتبارات مظلوم و بی‌یاور است، اما در وانفسای فقر بودجه‌، اعضای گروه فرهنگی سفیران انقلاب کهگیلویه و بویراحمد بیکار نمی‌نشینند.

حجت‌الاسلام سید مصطفی عظیمی‌مهر در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه» در خصوص برنامه‌های فرهنگی و همچنین اعتبارات اختصاص یافته به این عرصه فرهنگ، گفت: متاسفانه اعتبارات چندانی به حوزه فرهنگی اختصاص داده نمی‌شود.

سرگروه فرهنگی تبلیغی سفیران انقلاب کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اعتبارات فرهنگی کشور ضعیف است، اما نباید به واسطه فقر اعتبارات دست روی دست بگذاریم و کارهای فرهنگی را تعطیل کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا و به مناسبت هفته کتابخوانی تعدادی کتاب میان مردم توزیع کردم که لازم است با دست پر بتوانیم در حوزه فرهنگی اقدامات بیشتر و بزرگتری انجام دهیم.

عظیمی‌مهر که نویسنده کتاب زنان در مسجد است عنوان کرد: در ادامه توجه به برنامه‌های فرهنگی توانستیم در ۹ ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) مسابقه نقاشی به همین موضوع در فضای مجازی برگزار و به تعدادی از عزیزان به قید قرعه هدایایی اهداء شد.

این کارشناس فرهنگی عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مواسات مومنانه، در ایامی که گذشت به ویژه میلاد پیامبر اکرم(ص)  به لطف خداوند و یاری همه عزیزان توانستیم   در چندین مرحله بیش از ده ها بسته کمک معیشتی تهیه و در اختیار مردم قرار دهیم. همچنین چند گوسفتد ذبح و بین افراد نیازمند تقسیم شد.

عظیمی‌مهر با اشاره به آسیب‌های اجتماعی متعددی که در استان وجود دارد و از سوی دیگر فقر و محرومیت تاریخی در استان کهگیلویه و بویراحمد که سرمنشا همه آسیب‌های اجتماعی است از مسئولان استانی خواست تا نسبت به اصالح بودجه‌های فرهنگی تلاش مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha