پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسعود شهبازی

حوزه/ مسئول گروه جهادی صراط مستقیم از گروه های جهادی سازمان بسیج طلاب استان قم گفت: یکی از برنامه های اصلی طلاب جهادی در سال جهش تولید، تلاش در جهت اشتغالزایی در جامعه است.

مسعود شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،با اشاره به این که یکی از عرصه های مهم فعالیت گروه های جهادی ناظر به اشتغالزایی و تلاش در راستای رونق و جهش تولید است، اظهار داشت: در این خصوص و به همت گروه جهادی صراط مستقیم، با پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته برای بیش از ۲۰۰ نفر در شهرک های صنعتی استان و واحدهای تولیدی قم ایجاد شغل شده است.

وی افزود: در سال جاری در کنار فعالیت های مربوط به مقابله با ویروس نحس کرونا از جمله حضور در بیمارستان ها، ضدعفونی معابر و اماکن و نیز توزیع بسته های معیشتی، ما احساس کردیم که با توجه به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، نباید از اهمیت مقوله کارآفرینی و اشتغالزایی غافل شد و از این رو بخشی از توان و وقت و انرژی خود را به این امر مهم و کلیدی اختصاص داده ایم.

مسئول گروه جهادی صراط مستقیم همچنین بیان داشت: از دیگر فعالیت های صورت گرفته به همت این گروه جهادی و البته همیاری دیگر دوستان، راه اندازی دو کارگاه تولیدی در زمینه صنایع غذایی بوده که در این راستا خوشبختانه برای ۷ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

وی گفت: همچنین بنا داریم که با راه اندازی چند کارگاه بسته بندی حبوبات، زمینه اشتغالزایی برای حدود ۲۵۰ نفر دیگر را فراهم کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha