پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دشمن

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه حل مشکلات خانواده‌های ایثارگران وظیفه تک تک مسئولان است، گفت: همانند دوران دفاع مقدس در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان نظام ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، در مراسم تجلیل از آزادگان سرفراز که در محل یادمان شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت ایام محرم به همه مسلمانان اظهار داشت: هفته دولت را به دولتمردان تبریک گفته و امیدواریم همواره خادم ملت باشند.

وی گفت: ایثارگران و آزادگان افتخار کشور هستند چراکه آیینه واقعی ازخودگذشتگی و مقاومت بوده و درس گرفته از عاشورای حسینی‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: آزادگان، رزمندگان و جانبازان شهیدانی زنده هستند که از مکتب آن‌ها بهره می‌گیریم.

وی افزود: آزادگان زجرهای بسیاری را از دست نیروهای بعث متحمل شدند اما مقاومت کردند و موجب عزت ملت ایران شدند، بنابراین هرچه قدر این مکتب تعریف شود و مقاومت‌های آزادگان بازگو شود، باز هم کم است.

سردار حسینی با ابراز تأسف از اینکه به‌دلیل شرایط کرونایی، نتوانستیم مراسم بزرگی برای گرامیداشت ایثارگری‌های رزمندگان برگزار کنیم، اظهار کرد: آزادگان نه در آن موقع، پا پس کشیدن و نه پس از آزادی هم در برابر مشکلات جامعه به عقب نشستن و امروز مایه افتخار هستند.

وی بیان داشت: هرچقدر از رزمندگان عزیزان تعریف کرده و احترام گذاشته در قبال یک شب مقاومت‌شان و یک رکعت نماز و یا یک روز روزه آنان در آن شرایط چیزی نیست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تلاش برای حل مشکلات کل خانواده ایثارگران اعم از شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان را وظیفه تک تک مسولان دانست و عنوان کرد: دشمنان با تمام توان می‌خواهند خط مشی انقلابی را مورد حمله قرار دهند و در مقابل این توطئه، خانواده ایثارگران خط‌شکن و الگودهنده هستند.

سردار حسینی با اشاره به دوران دفاع مقدس یادآور شد: آن موقع چپ و راست و باند و باندبازی نبود و همه یک هدف و دنبال؛ «مقاومت در برابر دشمن و اجرای فرمان ولی فقیه» بودند، بنابراین باید همانند دوران دفاع مقدس حافظ وحدت و انسجام کنونی و در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان، ایستادگی کنیم.

حسن عسکری، فرمانده سپاه سنندج نیز در این مراسم به ایثار و فداکاری‌های آزادگان این شهرستان اشاره کرد و هدف از برگزاری اینچنین برنامه‌ها را زنده نگه داشتن رشادت‌ها و مقاومت‌های این بزرگواران عنوان کرد.

در این مراسم «عطا رحمانی‌آبیدر و جمیل فیضی» از آزادگان به بیان خاطرات دوران اسارت پرداختند و در پایان از آزادگان سرفراز شهرستان سنندج تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha