جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار حسینی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت ‌المقدس کردستان گفت: شهید سلیمانی در مکتب اسلام، امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) رشد یافت و با خون خود امنیت و آرامش کنونی را تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای تک فرزند و جاویدالاثر که در سالن جلسات شهدای گمنام سپاه بیت المقدس، در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این روزها مختص به خانواده های معظم شهداست.

فرمانده سپاه بیت‌ المقدس کردستان گفت: شهدا افرادی وارسته هستند که برای حفظ  حرمت و کیان ممکلت و آرمان های اسلام از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از این عزیزان است.

این فرمانده نظامی در ادامه اظهار کرد: شهید سلیمانی در مکتب اسلام، امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) رشد یافت و با خون خود امنیت و آرامش کنونی را تثبیت کرد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه جانبازان برای ادامه خط نورانی و سرخ شهیدان، قطعه‌ای از بدن خود را تقدیم انقلاب کرده اند، ادامه داد: آزادگان در هشت سال دفاع مقدس در سیاه چال های رژیم بعث در مقابل صدامیان ایستادند و افتخار آفریدند.

فرمانده سپاه بیت‌ المقدس کردستان گفت: جمهوری اسلامی ایران  امروز یک کشور قدرتمند، با عظمت و اثرگذار در جهان است و ملت‌های آزادیخواه برای آزادی و پیشرفت کشورشان دنبال الگوگیری از مقاومت و ایستادگی ایرانیان هستند.

سردار حسینی عنوان کرد: امروز مشکلاتی مانند گرانی در کشور وجود داشته که کمرشکن و مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، لذا باید دولتمردان در زمینه تامین یک زندگی خوب برای ملت نجیب ایران نهایت تلاش را داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha