سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 929778
۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
نماز جمعه

حوزه/ مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت:بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و شرایط موجود در استان، نماز جمعه این هفته در استان همدان برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام محمد مولائی، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به پایداری وضعیت قرمز کرونا در استان همدان اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و شرایط موجود در استان، نماز جمعه این هفته در استان همدان برگزار نخواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم قطع زنجیره انتقال این بیماری، مطرح کرد: درخواست ما از همه مردم عزیز این است که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، ضمن قطع زنجیره انتقال، به صورت عملی از خدمات و اقدامات کادر درمانی تقدیر کنند.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان با بیان اینکه برگزاری مراسمات مذهبی و نماز های جمعه منوط به تصمیم ستاد کرونا و شرایط موجود در کشور از نظر کرونا است، گفت: امیدواریم با ریشه کن شدن این ویروس منحوس، کاهش آمار مبتلایان، هر چه زودتر شاهد اقامه نمازهای جمعه در سراسر کشور باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha