جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: دشمنان داخلی و خارجی در فتنه ۸۸ کشور را تا پرتگاه بردند، ولی مقاومت ملت ایران باعث شکست آنان گردید و دشمن نتوانست هرگز به نیات شیطانی خود برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، عصر امروز به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۹ دی ماه و نیز اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حماسه نهم دی سال ۱۳۸۸ یکی از رویدادهای مهم انقلاب اسلامی است که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی در فتنه ۸۸ کشور را تا پرتگاه بردند، ولی مقاومت ملت ایران باعث شکست آنان گردید و دشمن نتوانست هرگز به نیات شیطانی خود برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: جوانان باید به خوبی حوادث سال ۸۸ و نیز حماسه ملت ایران در نهم دی همان سال را مطالعه کنند، زیرا درس ها و عبرت های زیادی در آن نهفته است.

 استاد حوزه اظهار کرد: برخی از سران اصلی فتنه روزگاری جزو ارکان این نظام بودند، ولی به عللی لغزیدند و با بهانه های واهی در مقابل انقلاب قرار گرفتند و این موج از فتنه را در کشور رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: انتخابات سال ۸۸ به ‌دلیل فضای رقابتی و مشارکت بالای مردم کیفی‌ترین انتخابات ۴۰ ساله اخیر کشور محسوب می شود، اما سران فتنه آن را زیر سؤال بردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی در نهم دی، با حضور حماسی خود نشان دادند که این کشور و نظام هرگز با توطئه و دسیسه عده ای فریب خورده دچار تزلزل نخواهد شد، لذا از رسانه ها درخواست داریم که ابعاد این حماسه را به خوبی تبیین کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی دارای شخصیت منحصربفرد بود و همین شخصیت والای ایشان باعث محبوبیت او چه در داخل و چه در خارج از مرزهای ایران اسلامی گردید و بی شک نام ایشان برای همیشه در دلها و قلب های آزادیخواهان ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha