شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان با اشاره به جمعیت قابل توجه طلاب خواهر در استان، گفت: یکی از کارهای بسیار اساسی و مهم که بعد از انقلاب شکل گرفت، تشکیل حوزه‌های علمیه خواهران و گسترش آن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین صفی زاده در نشست کارکنان حوزه علمیه خواهران کردستان با حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان، گزارشی از فعالیت‌های حوزه خواهران استان و طرح‌ها و برنامه‌های آینده این مرکز ارائه کرد و اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران دارای سرمایه‌های مادی و معنوی و استعدادهای فراوانی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان با اشاره به جمعیت قابل توجه  طلاب خواهر در استان، گفت: یکی از کارهای بسیار اساسی و مهم که بعد از انقلاب شکل گرفت، تشکیل حوزه‌های علمیه خواهران و گسترش آن است. 

علم اگر با تهذیب همراه نباشد، حجاب می شود

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان هم در این دیدار گفت: حوزه های علمیه باید سه اصل اخلاق، تهذیب و پایبندی به نظام و انقلاب اسلامی را رعایت کنند.

وی افزود: علم اگر با تهذیب همراه نباشد، حجاب می شود؛ طلبه‌ای که در مدرسه درس می‌خواند، همزمان با درس، تزکیه هم لازم دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha