شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رزمایش خودرو

حوزه/ به مناسبت سالگرد سید شهیدان مقاومت کاروان خودرویی عزاداران سردار دل‌ها با حضور طلاب مدرسه علمیه ریحانة النبی(س)، در سنندج حرکت کرد.

به گزارش خبر گزاری حوزه از کردستان، خانم یاوری مقدم از شرکت طلاب مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) سنندج در حرکت کاروان خودرویی عزاداران سردار دل‌ها در این شهر خبر داد.

وی ادامه داد: در بعد از ظهر روز شنبه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹ همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بیش از ۵۰ خودرو در شهرستان سنندج با مزین شدن به تصویر این شهید سرافراز، یاد سردار دل‌ها را گرامی داشته و بر حرکت در مسیر شهدای انقلاب و جبهه مقاومت تأکید کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) سنندج تصریح کرد: خودروهای حاضر در این کاروان که از میدان ارتش  شروع به حرکت کردند، با حمل پرچم‌های مزین به نام حضرت سیدالشهدا(ع)،  حضرت فاطمه(س)  و تصاویر حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، ایام سوگواری دهه فاطمیه را گرامی داشتند.

گفتنی است در حاشیه این حرکت خودرویی پویش « #برای سرباز » برای پشت‌نویسی خودروهای سطح شهر راه‌اندازی و خودروهایی شخصی را به شعارهایی در راستای انتقام خون حاج قاسم تزئین کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha