جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان در فتنه ۸۸ اصل نظام را هدف قرار داده بودند، گفت: در آشوب های دیماه ۸۸، نتیجه انتخابات تنها یک بهانه برای فتنه‌گران بود و قصد داشتند ریشه نظام را بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان اظهار داشت: تاریخ انقلاب نشان داده که دو گروه هرگز سر سازگاری با این نظام را ندارند. یکی از این دو گروه معاندین هستند و گروه دیگر حاسدان.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی با توجه به اینکه در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب بود از تیر حسادت حاسدان خلاص نیافت و همین عاملی شد تا این شهید بزرگوار به دست این افراد به شهادت برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تاکید کرد: شخصیت شهید سلیمانی به گونه ای بود که تنها دشمنان او، معاندان انقلاب و حسودان بودند و هیچ کس دیگری پیدا نمی شد که عشق این سردار رشید اسلام را در دل نداشته باشد.

این استاد حوزه  در ادامه تشریح کرد: می‌توان راز محبوبیت و مقبولیت شهید سردار سلیمانی را مجاهدت، شجاعت و مکارم اخلاقی وی دانست و اگر هر کدام از ما تنها به چند مورد از این شاخصه‌ها دست یابیم کار بزرگی را انجام داده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به اهداف اصلی فتنه‌گران ۸۸ اشاره کرد و اظهار داشت: تاریخ و تجربه به کرار نشان داده است که بصیرت اولی تر از علم است تا جایی که در فتنه ۸۸ دیدیم بصیرت ملت ایران مانع از میدان داری فتنه گران گردید.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین ویژگی های فتنه سال ۸۸، حضور افرادی به عنوان لیدر و رهبر فتنه گران بود که زمانی برای خود پست و سمتی داشتند و چهره ای به ظاهر انقلابی در بین مردم داشتند ولی فتنه چهره واقعی آنان را برای همه هویدا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان در فتنه ۸۸ اصل نظام را هدف قرار داده بودند، گفت: در آشوب های دیماه ۸۸، نتیجه انتخابات تنها یک بهانه برای فتنه‌گران بود و قصد داشتند ریشه نظام را بزنند.

وی تصریح کرد: این انقلاب و ملت حوادث و رویدادهای بسیاری را پشت سر گذاشته اند، ولی در تمام آزمایش ها و ابتلائات سربلند بوده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha