جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: متاسفانه غرور شیطانی بازیگران این فتنه مانع از رشد کشور از برکات این انتخابات پرشور در مملکت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دیماه که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: دشمن زمانی دید که گروه های مسلح نمی توانند علیه انقلاب اسلامی کاری کنند دست به دامان عوامل خودفروخته داخلی شد، کسانی که در دوره هایی برای خود پست و مقام داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی فراز و نشیب های زیادی را دیده ایم، ولی هرگز انتظار نمی رفت که در اوایل دهه چهارم انقلاب شاهد این فتنه در دیماه ۸۸ باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امام خامنه ای ٣٠ سخنرانی در مورد فتنه ٨٨ داشتند و یک بار گفتند فتنه‌گران کشور را به لب پرتگاه بردند که نشان از عمق و اهمیت اتفاقات آن روزها دارد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: فتنه سال ۸۸ توسط افرادی رقم خورد که در دوران انقلاب مسئولیت داشتند و به بهانه تقلب در انتخابات آشوبی در کشور برپا کردند که خون های بیگانه بسیاری در این زمینه بر زمین ریخته شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتخابات سال ۸۸ بسیار پرشور بود و دشمن می دانست که اگر این انتخابات با سلامت برگزار شود می تواند منشا بسیار از برکات برای کشور شود به همین منظور این فتنه را آغاز کرد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه تصریح کرد: متاسفانه غرور شیطانی بازیگران این فتنه مانع از رشد کشور از برکات این انتخابات پرشور در مملکت شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه مردم رای های خود را به صندوق ریختند ولی آنان خود را بالاتر از هرکسی می دانستند و این خود زمینه این مشکلات گردید، گفت: متاسفانه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری سال ۸۸ با یک اعتماد به نفس کاذب خود را برنده این انتخابات می دانستند و با اعلام نتیجه وقتی که به واقعیت پی بردند غائله آشوب را در کشور به راه انداختند.

براساس این گزارش در این مراسم، از خانواده شهیدان محمد شکری، محمدرحیم عزیزی و احمد صحرایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha