جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون تلاش های بسیاری برای ایجاد وحدت و همبستگی دینی و قومیتی در کشور صورت گرفته تا جایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند کسی که بخواهد در اتحاد مردم ایران خلاء ایجاد کند دشمن انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بانه اظهار داشت: با وجود امنیت در منطقه باید به فکر توسعه و گسترش فضاهای دانشگاهی و علمی در شهرستان بانه باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خوشبختانه در بعد علمی نخبگان بسیاری در شهرستان بانه داریم و این امر باعث می شود که بتوانیم که بسترهای علمی را در این منطقه احیا کنیم.

این استاد حوزوی ادامه داد: یکی دیگر از مسایلی که در بانه همیشه مطرح بوده، بحث ایجاد منطقه آزاد  است، زیرا تحقق مناطق آزاد تجاری زمینه ساز اشتغال و اقتصاد پایدار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه با اشاره به اینکه توهین به مقدسات مذاهب اسلامی امری ناپسند و مذموم است، گفت: اتفاقاتی که چندی پیش توسط یک رسانه به وقوع پیوست و در آن به اعتقادات مردم اهل سنت توهین گردید، غیرعمدی بود و از مردم می خواهیم که فریب سیاه نمایی دشمنان را نخورند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار نمود: از ابتدای انقلاب تاکنون تلاش های بسیاری برای ایجاد وحدت و همبستگی دینی و قومیتی در کشور صورت گرفته است تا جایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند کسی که بخواهد در اتحاد مردم ایران خلاء ایجاد کند، دشمن انقلاب و نظام است.

وی در پایان اظهار کرد: ترور دانشمندان علمی نشان دهنده جایگاه علمی ایران اسلامی در جهان و ترس دشمنان از پیشرفت های علمی کشور است و دشمنان برای ترور دانشمندان هزینه و زمان زیادی صرف کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha