جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: جامعه می تواند مشکلات اقتصادی و... را تحمل کند، ولی هرگز نمی تواند عدم صداقت و رانت خواری و فساد را قبول کند، لذا شایسته است که با این موارد برخوردی قاطعانه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره، اظهار داشت: به هر میزان به نخبگان جامعه توجه داشته باشیم، باز هم کم است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نخبگان و چهره های علمی برای آینده کشور برنامه ها و طرح های بسیار خوبی دارند، لذا حفاظت از این عزیزان باید اولویت همه ما باشد.

وی در ادامه افزود: خدمت بی منت به مردم و جامعه اسلامی مهمترین وظیفه مسئولان است و باید این مهم را نصب العین خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: مسئولان و مدیران در بحث خدمت رسانی به جامعه باید کار خود را بدون منت انجام دهند و در شنیدن سخنان مردم سعه صدر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: مردم در این روزها با مشکلاتی همانند کرونا، تورم، بیکاری و.... مواجه هستند، لذا شایسته است که مسئولان و مدیران با گشاده رویی و رفتار نیک بخشی از این بار روانی جامعه را کاهش دهند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: خوشرویی از صفات و نیز از سفارشات اولیا و اهل بیت علیهم السلام است، بنابراین باید مدیران این امر را همیشه مورد توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جامعه می تواند مشکلات اقتصادی و... را تحمل کند، ولی هرگز نمی تواند عدم صداقت و رانت خواری و فساد را قبول کند، لذا شایسته است که با این موارد برخوردی قاطعانه صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha