سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مسئولان باید پای سخنان و مشکلات مردم بنشینند زیرا این روزها مردم درگیر مشکلات بسیاری همانند تورم، کرونا و... هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار اظهار داشت: تمامی مدیران و مسئولان شهرستان بیجار باید برای رفع مشکلات و تامین منابع مالی برای این منطقه تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بنابراین در این شرایط بسیار ویژه از همه افرادی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند می خواهیم که به معنای واقعی وارد میدان جهاد شوند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از سوی دیگر مسئولان باید پای سخنان و مشکلات مردم بنشینند زیرا این روزها مردم درگیر مشکلات بسیاری همانند تورم، کرونا و... هستند.

این استاد حوزوی ادامه داد: گلایه مردم به حق و بجاست با آن که برخی مشکلات موجود از توان ما و مسئولیت ما خارج است اما باید بیش از حد توان و جهادی نسبت به رسیدن وضعیت آرام کوشش کرد تا به راهکاری درست و اساسی رسید و این مشکلات را برطرف نمود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسانی که مسئولیت بیشتری در جامعه دارند فرصت خدمت بیشتر نیز دارند، لذا باید تمرکز خود را بر روی حل مشکلات معطوف و متمرکز کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار داشت: مردم نشان داده اند که می توانند بسیاری از مشکلات را تحمل کنند اما رانت بازی و پارتی بازی هرگز مورد پسند نبوده است و جامعه نسبت به آن بیزار است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: همچنین از مسئولان درخواست داریم که در برخورد با ارباب رجوع اخلاق اسلامی که همان خوشرویی و خوش اخلاقی است را مدنظر داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha