جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فخری زاده

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در سال های اخیر دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی با کمال وقاحت به سمت ترور و حذف فیزیکی چهره های علمی برتر کشور رفته اند.

حجت الاسلام رضا خورشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان گفت: در سال های اخیر شاهد هجمه های سازماندهی شده بسیار گسترده از سوی ابرقدرت های جهانی برای تضعیف نظام اسلامی هستیم.

وی با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده، ادامه داد: در سال های اخیر دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی با کمال وقاحت به سمت ترور و حذف فیزیکی چهره های علمی برتر کشور رفته اند. دشمن می خواهد با این اعمال ضدانسانی سرپوشی بر ناکامی های خود قرار دهد.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: بسیاری از شواهد نشان می دهد رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته و همین امر باعث دستپاچگی آنان در این سال ها شده است.

وی خاطرنشان کرد:  در این شرایط حساس سیاسی و سرنوشت ساز، با بصیرت و بینش سیاسی و انقلابی راه انقلاب را ادامه دهیم تا در مقابل توطئه های بی شمار دشمنان غافلگیر نشویم.

حجت الاسلام خورشیدی در پایان گفت: بسیاری از کسانی که در دام دشمنان گرفتار شده اند، از حیث بینش و بصیرت دینی و سیاسی افرادی تهی و زودباور بوده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha