پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خیاطی

حوزه/ همزمان با سالروز ولادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و هفته بسیج کارگاه خیاطی با هدف اشتغالزایی خانواده های محروم در کاشان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، همزمان با سالروز ولادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و هفته بسیج با حضور فرماندار و مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان کارگاه خیاطی با هدف اشتغالزایی خانواده های محروم در کاشان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

فرمانده سپاه کاشان در آئین افتتاح کارگاه خیاطی خواهران بسیجی شهرستان کاشان بیان کرد: این کارگاه جهادی با نام حضرت فاطمه(س) به همت بسیج سازندگی سپاه کاشان برپا شده است.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری با اشاره به اینکه این کارگاه روزانه ۱۰۰۰ دست لباس کودک تولید می کند، افزود: هدف از برپایی کارگاه حمایت از تولید و اشتغال زایی برای خانواده‌های محروم است.

وی در پایان با بیان اینکه برای این کارگاه بیش از ۲۵۰ میلیون تومان با داشتن بیش از ۲۰ دستگاه چرخ خیاطی هزینه شده است، اظهار کرد: این کارگاه که با ظرفیت ۲۰ نفر ایجاد شده در راستای تولید لباس فعالیت می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha