چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
هیئتی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک از توزیع بیش از ۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان بین نیازمندان این شهر خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم هیئتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، از توزیع بیش از ۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان بین نیازمندان این شهر خبر داد و با اشاره به اینکه این بسته های معیشتی شامل شش قلم کالای اساسی برنج، روغن، رب، قند و شکر و حبوبات است، گفت: این بسته ها با کمک پایگاه های بسیج، خیرین و طلاب در مرحله سوم کمک مؤمنانه تامین شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک به نقش محوری اساتید این مدرسه در شش مسجد این شهر به عنوان ائمه جماعات در حمایت از حافظان سلامت اشاره کرد و افزود: اساتید و طلاب بسیجی این مدرسه ضمن اینکه با همکاری پایگاه های بسیح حضوری فعال در پایگاه های حافظان سلامت دارند، پشتیبانی خود را نیز از کادر درمان و حافظان سلامت تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ادامه خواهند داد.

وی در پایان همچنین به نقش طلاب و اساتید این مدرسه در عرصه کمک به بیماران کرونایی اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۵ نفر از طلاب و اساتید جهادی این مدرسه به صورت شبانه روزی علاوه بر کمک به کادر درمان، در تغسیل و تدفین  اموات کرونایی نیز حضوری فعال داشته اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha