پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فرماندار

حوزه/ فرمانده ویژه شهرستان کاشان از آمادگی اجرای طرح امین در تمام مدارس آموزش و پرورش خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی، ظهر امروز در نشستی با سرپرست معاونت  تبلیغ حوزه های علمیه کشور از آمادگی اجرای طرح امین در تمام مدارس آموزش و پرورش کاشان خبر داد و گفت: فرمانداری کاشان هماهنگی های لازم را برای اجرای طرح امین با آموزش وپرورش این شهرستان به عمل خواهد آورد.

وی به ظرفیت های علمی دینی و مذهبی کاشان اشاره کرد و ابراز داشت: وجود مراکز و موسسات متعدد قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در کاشان باعث شد تا این شهرستان به مدت دو سال پایتختی نهج البلاغه را در کشور به خود اختصاص دهد.

فرماندار کاشان اظهار کرد: نزدیکی کاشان به شهر مقدس قم و وجود مدارس علمیه توانمند، زمینه رشد علمی و دینی این شهرستان را بیشتر کرده است.

اقامه نماز جماعت در تمام مدارس کاشات تا قبل از کرونا

حسین مقنی نصرآبادی، مدیر آموزش و پرورش کاشان هم در این جلسه با قدردانی از پشتیبانی های حوزه علمیه کاشان، اظهار داشت: قبل از شیوع ویروس کرونا نماز جماعت در تمام مدارس کاشان اقامه می شد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان کاشان  از طرح امین به عنوان یک طرح موفق تبلیغی در کشور نام برد و گفت: مبلغین طرح امین علاوه بر حضور در بین دانش آموزان مدارس، به دلیل  سطح علمی بالا  می توانند به عنوان مشاوران دینی  و خانواده  نیز فعالیت کنند.

وی ، ارتباط مبلغین طرح امین با خانوده ها را موجب کاهش آسیب های اجتماعی دانست و افزود: در بعضی از مدارس کاشان مشاهده می کنیم که مبلغین طرح امین با حضور در جمع  خانواده  ها به دنبال رفع مشکلات آنها هستند.

مقنی در پایان از اعلام آمادگی  اجرای طرح امین در تمام مدارس شهرستان کاشان خبر داد و گفت: در صورتی که حوزه علمیه کاشان نیروی لازم را در اختیار آموزش و پرورش قراردهد، طرح امین را در تمام مدارس این شهرستان پیاده می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهره بدرقه آزاد IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    بنده طلبه حوزه علمیه ،کارشناس الهیات ،درخواست دارم در طرح امین رباط کریم شرکت کنم ،لطفا کمک بفرمایید