شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پورذهبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: انجام کارهای فرهنگی و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی رویکرد و اولویت کاری بنده در استان کردستان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس در این استان حضور داشته ام و آشنایی خوبی با این خطه شهیدپرور دارم.

نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان گفت: ان شاء الله با برنامه ریزی هایی که با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان خواهیم داشت، بتوانیم کارهای مهم و تاثیرگذار فرهنگی در این استان انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: امروز فرصتی شد تا از تلاش های جهادگونه کادر درمانی در استان کردستان در بحث مبارزه با بیماری کرونا تقدیر داشته باشیم و در ضمن نام و یاد سه نفر از شهدای مدافع سلامت در این خطه را گرامی بداریم.

نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان افزود: انجام کارهای جهادی، پژوهشی و علمی در دانشگاه‌ها باید به صورت جدی ادامه پیدا کند و بنده نیز به سهم خود حمایت خواهم کرد، لذا ضروری است که رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گزارشی از برنامه های انجام شده ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: انجام کارهای فرهنگی و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی رویکرد و اولویت کاری بنده در استان کردستان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی بیان کرد:  اعلام می دارم که در بحث امور اجرایی مدیران، دخالتی نخواهم کرد و به دنبال انجام ماموریت محوله در این استان هستم، لذا امیدوارم که در این مسیر با حمایت و تعامل مردم و مسئولان بتوانیم که منویات امام خامنه ای را عملی کنیم.

براساس این گزارش، در ادامه این دیدار، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان کردستان گزارشی از اقدامات انجام‌ شده کادر درمان در دوران کرونایی در این استان ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha