پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار مسئولان دفاتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه های کردستان با حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا، مدارس علمیه سطح استان کردستان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید، شیوع ویروس کرونا مدارس را به تعطیلی کشاند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: این ویروس و خطر شیوع آن، مسئولان را بر آن داشت که مراکز آموزشی را تعطیل کنند که مدارس علمیه جزو این موارد هستند.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: با توجه به صلاحدید ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا و نیز تصمیم مدیران مدارس علمیه کردستان، تمامی مدارس استان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر بیان داشت: در حال حاضر تنها طلاب پایه اول می توانند برخی از روزها در بعضی از کلاسها حضور پیدا کنند و سایر طلاب باید آموزش را از طریق مجازی پیگیری و دنبال کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: تا زمانی که شدت بیماری کرونا در کردستان کاسته نشود، این تعطیلی ها ادامه خواهد داشت، با این وجود اساتید سعی خواهند داشت که اجازه ندهند این تعطیلی ها و عدم حضور طلاب لطمه ای به مباحث آموزشی وارد کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha