چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیرحوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه عزت ما در استکبارستیزی با شیطان بزرگ است، گفت: تشنگان مذاکره با آمریکا، سرنوشتی جز رفتار تحقیر آمیز «ترامپ» با رئیس جمهور صربستان را نخواهند داشت.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه دولتمردان آمریکا هیچگاه دست از خوی استکباری خود بر نمی‌دارند، اظهار داشت: کشوری که مؤسسان آن با قتل و غارت، جنایت و غصب سرزمین بومیان محلی بنا شده، صفت زشت قلدری و خودبرتربینی را همیشه در دستور کار خود دارند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: دخالت و خیانت‌های متعدد دولت آمریکا در ایران، چه قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از آن بر کسی پوشیده نیست، گرچه برخی غربگرایان به دنبال تطهیر چهره شیطان بزرگ هستند.

وی تصریح کرد: عدم پایبندی به مبانی قرآن، اهل بیت(ع) و آرمانهای امامین انقلاب، در خصوص دشمنی با استکبار جهانی، در رفتار، طرز فکر و موضع‌گیری غرب‌گرایان مشخص است.

حجت الاسلام ایرانی بیان کرد: زهی خیال باطل که دشمنان دیرینۀ ایران اسلامی، از سر دلسوزی بخواهند به اسم مذاکره، به دنبال رفع مشکلات ما باشند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه عزت ما در استکبارستیزی با شیطان بزرگ است، ادامه داد: تشنگان مذاکره با آمریکا، سرنوشتی جز رفتار تحقیرآمیز «ترامپ» با رییس جمهور صربستان نخواهند داشت.

حجت الاسلام ایرانی اظهار داشت: حمایت از تجزیه طلبان در ایران، کمک همه جانبه به ارتش بعث عراق، تشدید تحریم‌های فلج کننده، خروج یکطرفه از برجام و هزاران جنایت دیگر، محصول دشمنی کاخ سفید با مردم انقلابی است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: هرگاه مسئولین کشور به فرامین و هشدارهای امامین انقلاب عمل کردند و در سیاست خارجی هم دیپلماسی انقلابی و استکبارستیزی را مدّنظر داشتند، در دنیا مایه آبرومندی برای اسلام شدیم.

وی در پایان گفت: در قرن اخیر سابقه نداشته که ماهیت پلید دولتمردان مدعی حقوق بشر آمریکایی، در خصوص دشمنی با مردم دنیا و سرکوب رنگین پوستان، اینچنین آشکار و برملا شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha