چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: اقدام امارات متحده عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونسیتی خیانت به تمام مسلمانان بود.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه،  حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی اشکذری نماینده رهبر انقلاب در سوریه در خطبه های نماز جمعه دمشق که در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد، با بیان روایاتی در مورد نجات و سعادت، استفاده از عقل و وحی را ضامن سعادت دنیا و آخرت انسان ها دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی در ادامه ضمن تبریک برگزاری انتخاباتی پرشور در سوریه به رییس جمهور سوریه و مردم این کشور، برای فائق آمدن این کشور مقاومت بر تمام مشکلات دعا نمود.

وی ادامه داد: با توکل بر خدا و کار خالصانه و جهادگرانه می توان تمام مشکلات کشور سوریه حل شود و توطئه دشمنان ضد این کشور نابود گردد.

وی ادامه داد: تجربه بیش از چهل ساله جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که تحریم ها با کار جهادی از بین خواهد رفت و استفاده طرح اقتصاد مقاومتی در این زمینه بسیار راهگشا خواهد بود.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه با اشاره به قضیه عادی سازی ذلیلانه امارات متحده با رژیم صهیونسیتی، اظهار داشت: این اقدام زننده امارات متحده عربی خیانت و ظلم به میلیون ها مسلمان مخصوصا فلسطینی های مظلوم بود که سالهاست خانه هایشان را غصب کرده اند و جوانانشان توسط رژیم صهیونسیتی ترور می شوند.

وی ادامه‌ داد: قضیه آزادی فلسطین با خیانت این خیانت کاران کم فروغ نمی شود بلکه دقیقا برعکس است و عزم گروه های مقاومت را بیشتر از پیش جزم خواهد کرد که کار رژیم صهیونسیتی را تمام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی در ادامه سخنان خود ضمن محکوم کردن اقدام شنیع قرآن سوزی و انتشار کاریکاتور توهین آمیز نسبت پیامبر اکرم، آن را در راستای پروژه استکباری رژیم صهیونسیتی دانست که اسلام را هدف گرفته است و به دنبال اسلام هراسی است.

وی در پایان سخنان خود به ذکر مصیبت خاندان اهل بیت علیهم السلام پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha