جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیداسماعیل شاکر

حوزه/امام جمعه اردکان گفت: راه حل مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است به شرط اعتقاد و عمل، مردم هم در کنار مسئولان در حال آزمون هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکری در خطبه های امروز نماز جمعه اردکان اظهار داشت: وظیفه مسلمانان آشنا شدن و عمل به  سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله است و سیره پیامبر را می توان در قرآن، کلام اهل بیت و اصحاب حضرت جستجو کرد.

وی افزود: یاد معاد و ایمان به آخرت در شرایط سخت هم روحیه ها را تقویت می کند، در حالی که برخی در پی القای این مطلب هستند که چاره حل مشکلات کوتاه آمدن از آرمان هاست.

امام جمعه اردکان با بیان این که تحریم ها و جنگ اقتصادی حتما اثر داشته و در آمد سالانه کشور حدود نصف شده است، بیان کرد: مردم کوچه و بازار هم فهمیده اند ریشه برخی گرانی ها و  مشکلات، داخلی و مدیریتی است.

حجت الاسلام والسلمین شاکر با بیان این که نباید ریشه مشکلات را تنها به خارج و تحریم ها نسبت بدهیم، خاطر نشان کرد: راه حل مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است به شرط اعتقاد و عمل، مردم هم در کنار مسئولان در حال آزمون هستند.

وی ابراز کرد: استغفار، رحم و کمک به یکدیگر و همدلی و مهربانی عامل نزول برکات و گشایش و فرج است.

امام جمعه اردکان هشدار داد: آمریکا و استکبار با ایران انقلابی مواجه نیست، با خاورمیانه انقلابی روبروست ، آمریکا می خواهد آتش های فتنه زیر خاکستر را در عراق روشن کند.

حجت الاسلام شاکر در پایان بر رعایت مسائل بهداشتی را در فضاهای عمومی تاکید کرد و گفت: شرع، عقل و وجدان رعایت مسائل بهداشتی را گوشزد می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha