جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه گیلانغرب

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب گفت: پیروزی در جنگ اقتصادی، همچون غلبه بر تحریم تسلیحاتی، نیاز به مدیریت جهادی و انقلابی دارد.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه، ورود دولت برای حضور در خاکریز جنگ اقتصادی و حماسه آفرینی، لازم است از مجلس یازدهم اقتباس کند، اظهار داشت: شرط اول برای پیروزی در جنگ اقتصادی؛ مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و دلسوزی عمیق برای گرفتاری مردم است.

امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: با مدیریت جهادی و تکیه بر نخبگان جوان دارای روحیه انقلابی، تهدید و تحریم تسلیحاتی را به فرصت توانمندی و خودکفایی نظامی، از جمله در صعنت موشکی تبدیل نمودیم.

وی تصریح کرد: اگر مدیریت جهادی را در جنگ اقتصادی، همچون دستاوردهای صنعت موشکی در دستور کار قرار دهیم، تشدید تحریم ها بر سفره مردم، تاثیری نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام خاص امیری بیان کرد: سرنگونی پهباد جاسوسی «گلوبال»، اوج ذلت شیطان بزرگ در آسمان خلیج فارس و جلوه ای از روحیه انقلابی و اقتدار نظامی ایران اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت.

امام جمعه گیلانغرب گفت: پیروزی در جنگ اقتصادی، همچون غلبه بر تحریم تسلیحاتی، نیاز به مدیریت جهادی و انقلابی دارد.

حجت الاسلام خاص امیری اظهار داشت: راه حل اصلی مشکلات اقتصادی، تقویت قدرت درونی است، نه تبدیل ایران به بازار کلی اجناس خارجی؛ از طرفی دولت، اقتصاد ایران را به افزایش غیرمنطقی قیمت دلار سپرده است.

امام جمعه گیلانغرب خاطرنشان کرد: استکبار جهانی بر تشدید تحریم ها می افزاید، لکن نباید فراموش کرد که کلید عمده مشکلات، در داخل کشور است.

وی در پایان گفت: بدلیل ضعف مدیریت اقتصادی و عدم حمایت واقعی از مصرف کننده، هر از چند گاهی شاهد بحران مرغ، تخم مرغ و این روزها کمیابی روغن خوراکی در بازار هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha