سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیریت جهادی

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: مسئولان و دولتمردان باید با مدیریت جهادی و انقلابی، قدردان صبر و بردباری مردم در تحمل مشکلات باشند.

مهدی اسلامی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، با اشاره به این که مدیران و دولتمردان باید ضمن اشرافیت کامل نسبت به اقتضائات و بایسته های جنگ اقتصادی، جامه رزم پوشیده و مجاهدانه در میدان به ایفای نقش بپردازند، اظهار داشت: در سال ها و ماه های اخیر متاسفانه به جهت تشدید فشارها و تحریم های ناجوانمردانه دشمن و از سوی دیگر سوء تدبیر و ضعف عملکرد برخی مسئولان، قدرت خرید مردم کاهش بسیار محسوسی داشته و در این وضعیت اقشار محروم و مستضعف در شرایط به مراتب بغرنج تری نسبت به گذشته قرار گرفته اند.

وی افزود: در همین شرایط سخت اقتصادی، صبر و بردباری مردم، مهم ترین سرمایه برای نظام و دولت است که متاسفانه برخی مسئولان به جای قدرشناسی نسبت به این سرمایه، در مسیری گام برمی دارند که برخلاف خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری و توده های مردم انقلابی و بزرگوار ایران اسلامی است و بیشتر باعث افزایش نارضایتی مردم شده است.

این استاد دانشگاه همچنین گفت: در این میان جای بسی تأسف است که انسان اخبار سوء استفاده برخی افراد دارای پست و منصب در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در رسانه ها می بیند و شاهد زندگی تجملاتی و سبک زندگی اشرافی برخی مدیران و کارگزاران دولتی است، هر چند که انصافاً همه مسئولان این گونه زندگی نمی کنند و کم هم نیستند مسئولان و مدیرانی که سبک زندگی سالم و ساده ای دارند و در عین حال به خدمت صادقانه می پردازند.

وی بیان داشت: در شرایط جنگ اقتصادی، حداقل انتظار مردم و به خصوص اقشار ضعیف جامعه این است که مسئولان با سبک زندگی تجملاتی، نمک بر زخم آن ها نپاشیده و حداقل با مردم همدردی و همنوایی کنند، نه این که دغدغه اصلی شان امتیازات و یا فیش های نجومی باشند و بخواهند به این وسیله برای خود و اطرافیانشان از بیت المال به نان و نوایی برسند.

اسلامی یادآور شد: خلاصه آن که از مسئولان نظام اسلامی انتظار می رود که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، اولاً درد مردم به خصوص اقشار ضعیف محروم و کم بضاعت جامعه را بشناسند و ثانیاً هم این که با مدیریت جهادی و انقلابی به دنبال کاستن از حجم مشکلات باشند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha