جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 925052
۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد ، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد

حوزه/ جلسه هماهنگی فعالیت های طلاب جهادی یزد، در مدرسه علمیه مدینةالعلم کاظمیه برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد، مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد، در حاشیه جلسه هماهنگی طلاب جهادی حوزه علمیه یزد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آغاز دوره جدید اقدامات جهادی طلاب استان خبر داد. 

وی افزود: چهار کارگروه فرهنگی، پشتیبانی، مساجد و اعزام به بیمارستان تشکیل شده که در عرصه خدمتگزاری هر کدام عهده دار وظایفی هستند. 

حجت الاسلام حسینی راد با اشاره به اهم وظایف کارگروه ها، گفت: تولید محتوای مفید و جذاب، طراحی پوستر، بروشور و ساخت کلیپ با محوریت بهداشت و مراقبت های معنوی، استغفار و دعای هفتم صحیفه سجادیه، تقدیر از کادر بیمارستان و خانواده های ایشان، خدمات بالینی و معنوی به بیماران، تولید ماسک، شناسایی خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب و کمک و آموزش به آنها با محوریت مساجد و تغسیل و تدفین از جمله وظایف این کارگروها خواهد بود. 

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد در پایان گفت: تاکنون تعدادی از طلاب برای مشارکت د راین امر مهم ثبت نام کرده اند و سایر علاقه مندان نیز جهت ثبت نام در این کارگروه ها می توانند به سایت مدیریت حوزه علمیه استان یزد به نشانی https://heyazd.ir  مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha