پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی-مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: طلاب و روحانیون جهادی استان ایلام در راستای لبیک به فرمایش معظم له، آمادگی خود را برای حضور فعال در عرصه یاری رساندن به آسیب دیدگان از کرونا و شیوع از شیوع بیشتر این بیماری منحوس در هر عرصه ای که مسئولان ذی ربط صلاح بدانند، اعلام می دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، در جلسه شورای اداری حوزه علمیه استان ایلام ضمن تبریک  سالروز آغاز امامت امام زمان(عج)، گفت: وظیفه طلاب به عنوان سرباز امام عصر(عج) این است به عهدی که با امام زمان (عج) بسته اند پایدار بمانند و در بحبوحه جنگ اقتصادی و اعتقادی در خط مقدم میدان باشند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به فرموده حضرت علی علیه السلام که می فرماید: «مَنْ‏ أَحَبَّنَا فَلْیَعْمَلْ‏ بِعَمَلِنَا وَ لْیَتَجَلْبَبِ‏ الْوَرَعَ‏ / هر که ما را دوست دارد باید مثل ما عمل کند و لباس پرهیزگاری را جامه و پوشش خود قرار دهد»، افزود: ما هر روز در دعای عهد با امام زمان(عج) تجدید بیعت می‌کنیم، اما امروز روز پیمان بستن مجدد ماست.

وی اضافه کرد: طلبه ای که خود را سرباز امام زمان (عج) می داند باید ضمن تهذیب و خودسازی و یکی بودن گفتار وعملش ، در کسب علم بالاخص علوم روز کوشا بوده و با توجه به محدود شدن حضور در بین مردم در شرایط حال ، از فرصت حضور و فعالیت در فضای مجازی استفاده لازم را بنماید.  

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ضمن محکومیت اظهارات ضد حقوق بشری امانوئل مکرون در حمایت از تداوم انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر گرامی اسلام(ص)، افزود: در دنیای غرب که به بهانه آزادی بیان، وقیحانه به ساحت مبارک والاترین و مقرب ترین خلق خداوند پیامبر اکرم (ص) اهانت می کنند، کوچکترین نقد هولوکاست ممنوع است. هدف آنها نشان دادن چهره ای مخدوش از اسلام و پوشاندن چهره نورانی پیامبر اکرم (ص) است، اما خداوند متعال در قرآن فرموده است «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ».

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با توجه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت به میدان آمدن نیروهای داوطلبِ مخلص و جوانان مؤمن و صالح، اظهار کرد: منتظر واقعی از کار برای خدا و مردم خسته نمی‌شود. طلاب و روحانیون جهادی استان ایلام در راستای لبیک به فرمایش معظم له، آمادگی خود را برای حضور فعال در عرصه یاری رساندن به آسیب دیدگان از کرونا و شیوع از شیوع بیشتر این بیماری منحوس در هر عرصه ای که مسئولان ذی ربط صلاح بدانند، اعلام می دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیدجعفرحسینی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    0 0
    سلام علیکم مسئولین عزیز هم در صف اول جلودار طلاب باشند که انشالله حق مطلب ادا بشه