چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
نیروی انتظامی

حوزه/ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص)، آن را پروژه شکست خورده «اسلام ستیزی» نامید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح است:

همه دنیا در روزهای اخیر شاهد آن بودند که دولت فرانسه چگونه با حمایت از عمل ضد انسانی یکی از نشریات این کشور در توهین وقیحانه به ساحت مقدس فخر عالم پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) ماهیت اهریمنی خود را اثبات کرد.

توهین‌های رذیلانه و مکرر به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می‌دارد، این عمل مشمئزکننده و خیانتکارانه در حالی صورت می‌گیرد که ناکارآمدی همه مکاتب پرزرق و برق غربی(لیبرالیسم) را به نمایش گذاشته و ترس آن‌ها از اسلام ناب محمدی و بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت را عیان می‌کند.

در ادامه با تاکید بر اینکه این فاجعه نتیجه فاحش تفکر به اصطلاح مدرنی است که سال ها است دولتمردان فرانسوی را تحت سیطره خود قرار داده و برای آنان ارمغانی جز شنیع تر شدن جوامع غیرانسانی نداشته است، آمده است: این پرده‌دری و توهین به دین مبین اسلام و خاتم انبیاء، در حالی صورت می‌گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت، حکمت و عدالت است و وظیفه همه آزادی‌خواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست‌های پلید «اسلام‌ستیزی» با این شیوه‌های رقت بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان توسط سفاکان روزگار صورت می‌گیرد، مقابله کنند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن  محکومیت شدید این اقدام شنیع و رذیلانه سران کشور فرانسه، اعلام می دارد؛ غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان اجازه نخواهد داد جریان های باطل، انسان ستیز و ضد اسلام، توهین به پیامبر خوبی ها را عادی سازی کنند و از این طریق مانع شنیده شدن صدای حق در سراسر جهان شوند؛مسلمانان جهان متحد با یکدیگر علیه جریان کفر جهانی خواهند ایستاد و پیام نجات بخش پیامبر اسلام را در جهان طنین انداز خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha