چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب بسیجی مدرسه علمیه شهید صدوقی واحد 2 در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامیر(ص)

حوزه/ رئیس جمهور ماجراجوی فرانسه با این اقدام ننگین خود قصد دارد اذهان عمومی دنیا را از توطئه کثیف صهیونیسم رذل در غرب آسیا منحرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، دفترامام جمعه، مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) و جامعه روحانیت شهرستان تکاب در بیانیه ای با محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلام(ص)، آورده اند: سناریوی تبلیغاتی توهین به ساحت نورانی پیامبر عظیم الشأن صلی الله علیه و آله وسلم، توسط دشمنان قسم خورده مکتب انسان ساز اسلام، نشانه استیصال و درماندگی آنان و بیانگر نفوذ معنوی آموزه‌های اخلاقی انسانی دین مبین اسلام در قلب اروپا و جهان به انحطاط کشیده شده غرب است که به شدت سردمداران استکبار جهانی و عمال آنها را عصبانی کرده است و با عوام فریبی به بهانه آزادی بیان و روحیه صلح طلبی با انتشار تصاویر موهن در مورد پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم چند سالی است تمام مسلمین بلکه قاطبه آزادی خواهان و دوستداران آن حضرت را وادار به واکنش می‌کنند.

بدیهی است روحیه مقاومت وایستادگی در برابر ظلم ظالمان بزرگترین پیامی است که پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم در طول زندگی درخشان و سراسر نورشان از خود به یادگار گذاشته است.

در سده اخیر مردم قهرمان ایران با پیروی از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از سنت پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم موج جدید و بی نظیری در سطح دنیا ایجاد کرد که منجر به بیداری مسلمانان و همه آن‌های‌که زیر چکمه استکبار واستعمار له شده بودند  شد.

هیمنه مستکبرین عالم شکست و با اتفاقات باورنکردنی مواجه شدند که مثل مار زخم خورده به خود می‌پیچند و برای التیام این زخم ، با جسارت به پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله وسلم ، به زعم خود می‌خواهند جلوی این بیداری واین خیزش جهانی را بگیرن، در حالی‌که وعده تخلف ناپذیر الهی به وقوع خواهد پیوست و نور خدا که همان احکام حیات بخش اسلام است سرتاسر گیتی را فراخواهد گرفت.

از سویی دیگر کشور فرانسه که در معنی قلب تپنده اروپا و موتور متحرک غرب و استکبار جهانی است و رئیس جمهور ماجراجوی آن با این اقدام ننگین خود قصد دارد اذهان عمومی دنیا را از توطئه کثیف صهیونیست رذل درغرب آسیا منحرف کند.

دفتر امام جمعه، مدارس علمیه حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم و نجمه خاتون(سلام الله علیها) و روحانیت انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان تکاب به شدت این رفتار شیطانی رئیس جمهور حقه باز کشور فرانسه امانوئل مکرون و وابستگان به او را محکوم کرده و هم عقیده بامسلمانان جهان خواستار ممنوع کردن فعالیت تجاری شرکت‌های فرانسوی است.

ملت‌های مسلمان خصوصا مردم آگاه و بصیر کشور عزیزمان ضمن هوشیاری ،این خباثت راهیچگاه فراموش نکرده بلکه روز به روز بر نفرت و انزجارشان از این جرثومگان فساد افزوده خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha