جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ مراسم ولادت حضرت زینب کبری در تکاب

حوزه/ امام جمعه تکاب با اشاره به این که رفتار و سکنات روحانیت در بین مردم باید الگو باشد، گفت: مردم به روحانیت به عنوان راهبران دینی نگاه می کنند و انتظار دارند رفتارهای آن ها بر اساس اخلاق و دین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام علی رحیمی امروز در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری(س) که در مدرسه علمیه رسول اکرم تکاب برگزار شد، ضمن تبریک ولادت عقیله بنی هاشم و روز پرستار، اظهار داشت: تلبس به لباس روحانیت افتخار بزرگی است و هیچ مقامی والاتر از خدمت به امام زمان و دین الهی نیست و این رسالتی است که امروز ما باید به نحو احسن آن را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به این که لباس روحانیت دارای تقدس است، ادامه داد: روحانیت در بین مردم دارای احترام هستند .

امام جمعه تکاب با اشاره به این که رفتار و سکنات روحانیت در بین مردم باید الگو باشد، گفت: مردم به روحانیت به عنوان راهبران دینی نگاه می کنند و انتظار دارند که رفتارهای آن ها بر اساس اخلاق و دین باشد و به همین جهت است که در طول تاریخ مردم از علما تبعیت کرده و آن ها را الگوی حرکت های خود قرار داده اند.

در ادامه این مراسم روحانیون حاضر در جلسه به بیان نکته و نظرهای خود در رابطه با تعالی برنامه های مذهبی، فرهنگی شهر تکاب پرداختند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha