جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اهانت به پیامبر اکرم

حوزه/ استاد حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: اهانت‌ها به مقدسات اسلامی از سوی سران کشورهای غربی بدون جواب نخواهد ماند و ملت مسلمان دنیا با منطق و استدلال جواب کوتاه فکری‌های آن‌ها را خواهند داد و دولت فرانسه از این حماقت و دشمنی خود پشیمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، لیلا نظری، امروز در مراسمی که به صورت مجازی در مدرسه ریحانه الرسول(س) ارومیه برگزار شد، با بیان این‌که دشمنان اسلام از عزت و عظمت اسلام به هراس افتاده اند و به همین دلیل هم دست به اهانت و توهین می‌زنند، اظهار داشت: ضربه‌ای که رسول خدا بر پیکره فراماسونری و سردمداران شیاطین زده است، آن‌ها را عصبانی کرده و انتظار فرج مسلمانان دشمنان را اذیت می کند و به همین دلیل اهانت می‌کنند.

وی افزود: پیامبر اسلام در روز غدیر با اعلام ولایت و امامت امیرالمؤمنین(ع) راه مسلمانان را مشخص کرد و انتظار که امتداد این حرکت است دشمن را به وحشت انداخته است.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی با بیان این‌که دشمنی طاغوت در زمان حیات پیامبران اسلام هم وجود داشت و در خیلی از موارد این دشمنی را علنا اعلام می‌کردند، تصریح کرد: دشمنان اسلام و پیامبر در زمان حیات رسول خدا به دنبال این بودند که چراغ هدایت اسلام را خاموش کنند، اما نتوانستند و وقتی رسول خدا(ص) ولایت امیرالمؤمنین را در آخرین حج خود برای چندمین بار به صورت علنی اعلام کرد، آن‌ها یقین پیدا کردند که چراغ هدایت اسلام و قرآن خاموش شدنی نیست و از همان روز در قالب نفاق و دشمنی علنی با اسلام به مبارزه برخاستند.

وی گفت: اهانت‌ها به مقدسات اسلامی از سوی سران کشورهای غربی بدون جواب نمی‌ماند و ملت مسلمان دنیا با منطق و استدلال جواب کوتاه فکری‌های آن‌ها را خواهند داد و دولت فرانسه از این حماقت و دشمنی خود پشیمان خواهد شد.
انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha