پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 930704
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶
خسارت غفلت از دشمن

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین، در یادداشتی به تحلیل نقشه ترور تا اهداف شهادت سردار جهاد علمی «دکتر محسن فخری زاده» پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام احمد منزه، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین، در یادداشتی به تحلیل نقشه ترور تا اهداف شهادت سردار جهاد علمی «دکتر محسن فخری زاده» پرداخته است. 

در این یادداشت آمده است: گرچه شهادتِ یکی دیگر از برجسته ترین دانشمندان فیزیک هسته ای میهن عزیزمان، داغی دوباره بر قلب ملت ما نهاد اما دشمنان بدانند که:

اولا: در فرهنگ دینی ما، «شهادت» اوج تعالی یک انسان است و لحظه ی شهادت نیز گران بها ترین ساعتی است که یک «شهید» پیروزمندانه به دست دشمنان پست بیگانه، به مرگ شرافتمندانه نائل می شود و این همان فوز عظیم است که دستیابی به آن نهایت آرزوی یک مسلمان است.(أَشْرَفَ الْمَوْتِ قَتْلُ الشَّهَادَة؛ با شرافت ترین مرگها، کشته شدن به نحو شهادت است)

ثانیا: ترور ناجوانمردانه عناصر علمی و برجسته، هرگز نمی تواند مانع رشد و بالندگی این کشور شود بلکه به فضل پروردگار و با همت جوانان دانشمند و غیور ایران، حرکت علمی پرشتاب تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

مطب دیگری که هرگز نباید مورد غفلت قرار بگیرد، تشخیص و شناسایی « عاملان و آمران اصلی» و نیز چرایی این ترور و انتخاب این زمان برای این ترور کور است که نکاتی چند تقدیم می گردد:

   

الف) عاملان و آمران ترور:

«ترور» میراث ابلیس است که با وسوسه و دسیسه، زمینۀ قتل «هابیل» را فراهم آورد. بی هیچ شک امروزه صهیونیزم بین الملل، میراث دار این میراث منحوس است که تلاش می کند با وسوسه و اغواگری پادوهای خود یعنی آمریکا و برخی از کشورهای مرتجع عربی، موجبات ترور عناصر اثرگذار و دانشمندان نامی سایر ملت ها را فراهم کند.

«نیل» را تا به «فرات»، آنچه که بود، آتش زد

شک مکن؟ ما همه را «مکر یهود» آتش زد

  

ب) اهداف این ترور:

هدف از این ترور اولاً: تشکیل فشار حداکثری بر ایران اسلامی است که در کنار جنگ تمام عیار اقتصادی تلاش می شود با ایجاد بحران های تصنعی، اضطراب و نا امنی روانی در جامعه انقلابی رسوخ نموده و در نتیجه ایران انقلابی در آینده منفعلانه عمل نماید.

ثانیا: اینگونه حملات تروریستی به قصد ضربه زدن و تضعیف محور مقاومت در ایران، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین انجام می شود، هدفی جز ایجاد هراس و نا امنی در منطقه و در نهایت ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی، همچنین سرپوش گذاشتن بر جنایات این رژیم جعلی را ندارد.

ثالثا: این ترورها به قصد بزرگ نمایی قدرت پوشالی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی انجام می شود، چرا که این رژیم در داخل و خارج باید بتواند برای رسوایی های بزرگ اطلاعاتی و نظامی خود سرپوش بگذارد.

   

انتظار ملت غیور ایران اسلامی در مواجهه با این ترور:

الف) بی شک این ترور به چراغ سبز آمریکا انجام گرفت. بنابراین کسانی که خواب مذاکره و گفتگو در شرایط جدید را می بینند، دیگر حق ندارند حتی یک کلمه درباره مذاکره بر زبان بیاورند، چرا که فرقی میان «ترامپ» و «بایدن» نیست و هر دو، نوکران صهیونیزم جهانی اند و هرگونه سودای مذاکره و تنش زدایی با قاتلان پیدا و پنهان شهیدان: «سلیمانی» و «فخری زاده»، از نظر ملت انقلابی منفور و محکوم است.

ب) گرچه سیلی سخت و گیج کننده، مورد انتظار همه آحاد ملت داغدار ایران است، اما انتقام اصلی فقط با خروج آمریکا از منطقه و برچیده شدن رژیم جعلی و سفاک صهیونیزم محقق خواهد شد. والسلام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha