سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
هفته کتاب و کتابخوانی

حوزه/ به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کارگاه آموزشی توجیهی روش نقد کتاب برای خواهران طلبه مرکز تخصصی حضرت خدیجه کبری(س) دورود برگزار شد.

سیده زینب نوری در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی روش نقد کتاب که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برای خواهران طلبه مرکز تخصصی حضرت خدیجه کبری(س) دورود برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: این کارگاه با هدف تببین و ترویج فرهنگ مطالعه امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور حداقلی خواهران طلبه برگزار شد.

معاون پژوهش مرکز تخصصی حضرت خدیجه کبری(س) دورود بیان داشت: در این کارگاه اساتید مجرب پژوهش به مبانی و شاخصه های نقد کتاب برای طلاب پرداختند.

وی با اشاره به اینکه کارگاه روش مطالعه  امروز نیز با هدف یادگیری عمیق و کاربردی برای خواهران طلبه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این کارگاه مطالب مربوط به یادگیری صحیح، روش های مطالعه تخصصی و اصول بهداشت حافظه از جمله علل افزایش و کاهش کارکرد حافظه تبیین شد.

نوری در پایان از برگزاری کارگاه های مقاله نویسی در فضای مجازی نیز برای طلاب خبر داد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا این کارگاه ها به صورت متناوب و دوره ای در فضای مجازی با هدف ارتقاء مهارت ها و اصول تخصصی تحقیق و پژوهش برای خواهران طلبه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha