سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شبکه شاد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا از ارائه آموزش های قرآنی به همت خواهران مبلغه شهرستان به دانش آموزان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، خانم جعفری امروز در جلسه هم اندیشی ائمه جماعات مدارس شهرستان ازنا با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا آموزش دانش اموزان در فضای مجازی در حال برگزاری است، اظهار داشت: مبلغان باید تمام توان خود را برای ارائه آموزش های دینی قرآنی به دانش آموزان در شبکه شاد و سایر گروه ها و کانال های مجازی بکار گیرند.

مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا با اشاره به اهمیت آموزش های دینی و قرآنی به دانش آموزان، گفت: ارائه آموزش های دینی و قرآنی می تواند در تربیت دینی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیش روی دانش آموزان مؤثر باشد.

وی با اشاره به اینکه مبلغان مدرسه علمیه خواهران نجمیه ازنا در این روزها با برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجم آموزش و پرورش شهرستان در فضای مجازی برای دانش آموزان برنامه های قرآنی را اجرا می کنند، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های توانمندسازی تبلیغی برای مبلغان به صورت دوره‌ای در دستور کار است تا برنامه های دینی با ایده های نو، خلاق و گسترده تر به دانش آموزان ارائه شود.

در پایان این جلسه نمایندگان آموزش و پرورش و خواهران طلبه و مبلغه شهرستان ازنا برای ارتقای برنامه های دینی و فرهنگی به دانش آموزان در فضای مجازی راهکارهای خود را ارائه دادند.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha