پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 تشیع انگلیسی

حوزه/ دوره آموزشی «نقد و بررسی تشیع انگلیسی» برای خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مهری حکمت از اساتید حوزه علمیه خواهران و مراکز آموزش عالی استان لرستان با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام با انواع فتنه ها و توطئه ها سعی دارند به اهداف قرآن و اسلام ضربه بزنند، اظهار داشت: امروز فتنه گری در دنیای اسلام سلاحی کارآمد برای اهداف دشمنان به شمار می رود، از این رو باید با هوشیاری و بصیرت این توطئه ها را خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه خلق این جریان های منحرف توطئه نظام سلطه است، بیان داشت: دشمنان برای ایجاد فتنه در دین اسلام به راه های بسیاری متوسل شده اند و هم اکنون نیز شاهد این توطئه ها علیه دین مبین اسلام هستیم.

استاد حوزه به اهداف بین المللی این جریان منحرف اشاره و خاطرنشان کرد: این جریان منحرف امروز برای پیشبرد اهداف خود با صرف هزینه های کلان از تمام ابزارها و راه های ممکن برای ترویج توطئه های شوم خود بهره می برد، لذا در این زمینه باید بصیرت افزایی لازم صورت گیرد.

خانم حکمت گفت: این جریان های منحرف سعی دارند مسلمانان را از توجه به دشمنان اصلی دنیای اسلام غافل کرده و سرگرم مخاصمه با یکدیگر کنند.

وی یادآور شد: این جریان های منحرف به صورت هدفمند و مدیریت شده از احساسات مذهبی شیعیان سوء استفاده می کنند و با ترویج افراط گرایی مذهبی آنان را به تقابل با تفکر تشیع انقلابی فرا می خوانند.

گفتنی است، مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز تاکنون ۶ جلسه از این دوره را برای خواهران طلبه در فضای مجازی برگزار کرده است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha