یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 927443
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
مسجد

حوزه/ امام جمعه ازنا گفت: روحانیون با حضور در مساجد، با ایجاد شبکه های اجتماعی و همیاری مردم، بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی محلات را حل و فصل می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سپهوند، امروز در جلسه کمیته امور مساجد ازنا که در دفتر امام جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد با اشاره به نقش مساجد در تعمیق و ترویج آموزه های دینی و قرآنی در جامعه، گفت: مساجد مراکز اشاعه فرهنگ دینی بوده و روحانیون علاوه بر اقامه نماز جماعت، در حل و فصل مشکلات مردم اقدامات و فعالیت های چشمگیری داشته اند . 

وی با بیان اینکه ارتقای دینی و فرهنگی جامعه از مساجد آغاز می شود، بیان داشت: افراد با حضور در برنامه های مختلف مساجد، در صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی خوش درخشیده اند.

امم جمعه ازنا، نقش مساجد را در تحکیم بنیان دینی جامعه موثر دانست و خاطر نشان کرد: مساجد ظرفیت های ویژه ای برای اشاعه سبک زندگی اسلامی ایرانی دارند که باید از این ظرفیت ها بهره بگیریم . 

حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه کارکرد مساجد تنها به نقش عبادی و معنوی محدود نمی شود، گفت: روحانیون با حضور در مساجد، با ایجاد شبکه های اجتماعی و همیاری مردم، بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی محلات را حل و فصل می کنند. 

در پایان این جلسه، اعضای کمیته امور مساجد شهرستان ازنا در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی در روزهای شیوع کرونا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha