شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دارتحقیق

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) لرستان از برگزاری کارگاه پژوهش در فضای مجازی برای خواهران طلبه این مدرسه خبر داد.

آرزو فلاحی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس های درس و کارگاه های طلاب در فضای مجازی، بیان داشت: این کارگاه با هدف ارتقاء فرهنگ تحقیق و پژوهش و ارائه ایده های نوین پژوهشی برای خواهران طلبه روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹ در پیام رسان ایتا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای ارتقاء و نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش در حوزه های علمیه، خاطرنشان کرد: معظم له در خصوص ضرورت تحقیق و پژوهش در حوزه های علمیه فرموده اند «طلاب و فضلا، تحقیق و علم و تدریس را کار اول خود بدانند»، و همین تاکید ایشان اهمیت تححقیق و پژوهش را در بین طلاب دو چندان آشکار ساخته است.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر در پایان با اشاره به اینکه در طول زمان شیوع ویروس کرونا سایر کارگاه های آموزشی توجیهی برای خواهران طلبه این مدرسه در شبکه های مجازی برگزار شده، یادآور شد: برگزاری دوره ها و کارگاه های سبک زندگی اسلامی ایرانی، استحکام بنیان خانواده، فرزندپروری و... از جمله دیگر کارگاه های برگزار شده برای خواهران طلبه این مدرسه است.   

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha