جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری دوره‌‎های سبک زندگی اسلامی در ۲۰ امامزاده و بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های تبلیغی و فرهنگی  اوقاف و امور خیریه در فضای مجازی برای عموم برگزار خواهد شد، اظهار داشت: دوره سبک زندگی اسلامی نیز با راه اندازی کانال های  فضای مجازی در ۲۰ امامزاده شهرستان های استان برای گروه های مختلف سنی در حال برگزاری است.

وی بیان داشت: در این دوره ها خواهران و برادران طلبه و مبلغ که آموزش های لازم را  دیده اند اصول و شاخصه های سبک زندگی اسلامی ایرانی را در فضای مجازی تببلیغ و تشریح می کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه کارگاه های آموزشی توجیهی در سرفصل های دیگر نیز برای افراد جامعه در فضای مجازی زیر نظر مبلغان برگزار خواهد شد، یادآور شد: برگزاری کارگاه های ازدواج آسان و آگاهانه، همسرداری، تربیت فرزند و ... نیز از جمله دیگر کارگاه ها و دوره هایی است که در فضای مجازی و در کانال های امامزادگان و بقاع متبرکه با هدف ارتقاء آگاهی و بصرت افزایی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha