سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بیانیه

حوزه/بانوان طلبه هرمزگانی در پی سخنان یک رو حانی نمای بی بصیرت اعلام کردند: رهبر معظم انقلاب که در سه دهه گذشته عزت و صلابت اسلام و انقلاب را در مقابل توطئه ها و ترفندهای دشمنان صیانت و به اوج اقتدار رسانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از هرمزگان، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در پی سخنان موهن یک روحانی نما، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب که در سه دهه گذشته عزت و صلابت اسلام و انقلاب را در مقابل توطئه ها و ترفندهای دشمنان صیانت و به اوج اقتدار رسانده است.

قال علی علیه السلام: رُبَّ عالِمٍ قَد قتَلهُ جَهلُهُ و عِلْمُهُ مَعَهُ لایَنْفَعُهُ.
   در پی اجرای حکم قضائی یکی از عوامل فساد و نا امنی و همچنین دست نشانده سرویس های جاسوسی دشمنان انقلاب، شاهد اظهار نظراتی موهوم و اهانت آمیز به ساحت مبارک ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و مقام شامخ شهید و شهادت بودیم.

در این بین شخصی که سال ها خود را استاد اخلاق، شاگرد حضرت امام و مرید رهبری می‌دانست با دشمنان داخلی و خارجی هم نوا شده و اعدام این جرثومه فساد و مهره جریان برانداز نظام مقدس را محکوم می نماید.

وی با بی بصیرتی تمام و انحراف باعث شد تا رسانه های ضدانقلاب و دشمنان اسلام از وی تعریف و تمجید کنند که این خود مایه تأسف است کسی که استاد اخلاق و فقاهت باشد ولی در زمین دشمنان قسم خورده نظام اسلامی که حاصل خون ده ها هزار شهید است بازی می کند و دل دشمنان را شاد و دوستداران ولایت را متأثر می نماید برای این به اصطلاح عالم جاهل باید گریست.

جناب آقای شیخ محمود امجد، هزاران افسوس که با منافقین و سلطنت طلبان و جبهه استکبار هم نوا شده‌اید و از شخصی که فسادش برای همه اثبات شده است شما دفاع می‌کنید و خود را در مقابل مقام معظم رهبری قرار می دهید. 

رهبری که در سه دهه گذشته عزت و صلابت اسلام و انقلاب را در مقابل توطئه ها و ترفندهای دشمنان صیانت و به اوج اقتدار رسانده است. 

 رهبری که تأثیر کلامش در تغییر معادلات جهانی بر هیچ کس پوشیده نیست و یک سخنرانی ایشان بسیاری از نقشه های شوم و دسیسه های استکبار، صهیونیسم را خنثی می کند.

همه دشمنان و نابخردان بدانند رهبر معظم انقلاب خط قرمز ملت شریف و امت اسلامی بوده و خواهد بود.

آقای امجد شما با این موضع گیری و رفتارتان واقعیت و خبث درون خود را آشکار و به خون تمامی شهداء که آرمانی ولاتر از پشتیبانی ولایت نداشتند خیانت کردید.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن اینگونه سخنان سخیف و عوام فریبانه که از حنجره‌ فریب خوردگان نادان بیرون می‌آید اعلام می‌کند تمامی طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه همچون گذشته برای دفاع از ارزشها در میدان بوده و خواهیم بود و از دستگاه محترم قضائی می خواهیم عاجلاً با اقدامات قانونی به وظیفه تاریخی خود در این مقطع حساس عمل نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha