یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدرسه علمیه آیت الله قاضی

حوزه/ اساتید، طلاب و کادر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی(ره) شهرستان دزفول، با صدور بیانیه‌ای اظهارات اخیر محمود امجد را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، اساتید، طلاب و کادر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی(ره) شهرستان دزفول با صدور بیانیه‌ای اهانت یک روحانی نما به ساحت ولایت را محکوم کردند.


متن بیانیه بدین شرح است:
بسمه‌تعالی

قُلْ إِنَّ الْخَاسِرِینَ الَّذِینَ خَسِرُوا أَنْفُسَهُمْ وَأَهْلِیهِمْ یَوْمَ الْقِیَامَةِ ۗ أَلَا ذَٰلِکَ هُوَ الْخُسْرَانُ الْمُبِینُ

نهاد روحانیت در طول عمر بابرکت خود همواره حافظ و نگهبان شریعت مبین اسلام بوده و علمای اسلام در دوران مختلف تاریخی همواره حامی و پشتیبان جریان‌های حق‌طلب بوده‌اند. با طلیعه انقلاب شکوهمند اسلامی امام راحل عظیم الشان(ره) به‌عنوان پرچم‌دار اصلی این نهضت تاریخی همواره به ارتباط مستمر بین مردم و روحانیت انقلابی تأکید داشتند و در کنار این، هشدارهای دلسوزانه ایشان در خصوص نفوذ دشمنان در این نهاد مقدس، بیوت برخی بزرگان، کج‌فهمی و مقدس‌مآبی ساده‌لوحانه و ... پیش چشم ماست؛ چراکه در کنار جریان اصیل روحانیت، همواره نحله‌های انحرافی نیز وجود داشته‌اند که چشم امید دشمنان نیز به آنان دوخته‌شده است.

نمونه بارز این جریان ماجرای قائم‌مقام ساده‌لوح و معزول از طرف امام(ره) است که با داشتن سابقه انقلابی و زندان و مبارزه و ... اما با القائات مسموم اطرافیان فاسد خود قدم‌به‌قدم از نظام و انقلاب فاصله گرفت و بهای این کج‌روی را با خون کردن دل امام(ره) و انقلابیون و تباه کردن سابقه و سرمایه خودپرداخت.

اکنون نیز هرازگاهی دشمنان بانفوذ در بین نزدیکان این قبیل افراد، آنان را به سمت خود می‌کشانند تا تهمت‌های خودشان را از زبان آنان نثار نظام اسلامی کنند و می‌پندارند این‌گونه تحرکات و پنجه کشیدن این افراد بر چهره نظام گرهی از کار فروبسته آنان در عناد با اسلام و انقلاب می‌گشاید. زهی خیال محال.

ما طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی(ره) دزفول ضمن محکوم نمودن جسارت اخیر یکی از این چهره‌های معلوم‌الحال به مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (حفظه الله) اعلام می‌داریم عاقبت این بازیچه شدن‌ها در دستان دشمنان اسلام چیزی بیش از اسلاف منحرف آنان نخواهد بود و این افراد قبل از هر چیز خود را در بین مؤمنین و انقلابیون خوار نموده و از چشم انداخته‌اند و جز تباهی آخرت خویش نیز نصیبی از این معرکه نمی‌برند.

البته اگر نصایح دلسوزان بتواند در توقف این روند و هلاکت معنوی این قبیل افراد مؤثر باشد راه توبه باز و آغوش نظام برای بازگشت فراخ است.

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha