چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبریک

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین نوری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه بجنورد را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین نوری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه بجنورد را تبریک گفت.

متن پیام به این  شرح است:

بسمه تعالی

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ رضا نوری

نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه بجنورد

با سلام و تحیات؛

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه بجنورد از سوی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، علم و تقوا و روحیه خدمتگزاری است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید حسن اعتماد معظم له به حضور آن جناب در آن استان مرزی که مردمانش در آزمون ها و حوادث مهم تاریخ نظام اسلامی نقش آفرینی کردند می تواند در مسیر ارتقاء فرهنگی و رشد اقتصادی تا رسیدن به مقصد نهایی ادامه یابد.

با آرزوی توفیقات روز افزون؛ سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال درخواست می نمایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha