شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: پاسداران انقلاب اسلامی حافظان مرزها و عقاید اسلامی در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در دوره تربیت و تعالی پاسداران استان لرستان با بیان اینکه پاسداران انقلاب هشت سال سربلندی و سرافرازی را برای ایران اسلامی رقم زدند، اظهار داشت: سپاه لرستان نیز در این امتحان بزرگ سربلند و موفق بیرون آمد.

وی با بیان اینکه این مدال افتخاری برای پاسداران، عموم مردم، تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) و لشگر ۸۴ خرم آباد است که مقام معظم رهبری تعبیرات زیبا و دلنشین را در مورد آنها داشته است، گفت: پاسداران، بسیجیان و عشایر در عملیات‌های گوناگون هشت سال دفاع مقدس در مناطق مختلف حماسه آفریدند.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه کارنامه درخشان و میراث گرانقدری از پاسداران انقلاب اسلامی لرستان مشاهده می‌شود و یکی از برگ‌های زرین آن تقدیم ۶۳۰۰ شهید در راه تداوم انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف متعالی است، بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که هر کسی با اهداف امام راحل بیعت کند با پیغمبر اسلام بیعت کرده و هر کس به دنبال اهداف متعالی امام امت باشد، گویا در مکه و مدینه با پیغمبر اسلام بیعت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت امام راحل در راستای حرکت انبیاء بود و پرچم دین را به اهتزاز درآورد، ادامه داد: حاکمیت احکام دینی، عدالت، صداقت، فضیلت‌ها و … در جامعه از اهداف امام راحل بود.

وی بیان داشت: اهداف مقام معظم رهبری نیز اهداف امام راحل است و هر کس با مقام معظم رهبری بیعت کند گویا با پیامبر اسلام بیعت کرده است و رکن اصلی این امر نیز پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برنامه دشمن این است که مانع توانمندی‌های نظام اسلامی شود و کارآمدی نظام اسلامی را زیر سؤال ببرد، گفت: اولین توانمندی ما ایمان اسلامی است که سبب شد موانع را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

وی با تأکید بر اینکه برنامه ما باید تقویت ایمان اسلامی در مقابل تضعیف ایمان اسلامی و دینی از سوی دشمن باشد، ادامه داد: ایستادگی در مقابل نظام سلطه و استکبارستیزی از ویژگی‌های امام راحل بود. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه پاسدران انقلاب اسلامی حافظان مرزها و عقاید اسلامی در جامعه هستند، خاطر نشان کرد: حرکت در مسیر تعالیم اسلامی موجب خنثی شدن نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد.

وی در پایان گفت: ما وظیفه داریم با تقویت ایمان نسل جوان جامعه در راستای اهداف والا و عزت روزافزون نظام جمهوری اسلامی گام های بلندی برداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha